Ferskvands Rokke
Postet under :Visninger : 460
|
Hej alle sammen . Nogle af jer der ved hvor man kan købe en Ferskvands rokker henne i nordjylland ? Evt hvad deres Rigtige navn er ? 530 liters på vej .. 54L og 120L !
Snedker91 skrev : Hej alle sammen . Nogle af jer der ved hvor man kan købe en Ferskvands rokker henne i nordjylland ? Evt hvad deres Rigtige navn er ? Prøv og kontakte Henrik H herinde, han ved en del og har haft rokker i hans akvarier. Beskyt regnskoven i Sydamerika.
*Snedker vil du have den til at gå i dit 120 l ??
Jeg kan nemlig se at du allerede har scalarer gående i det? Mvh Kasper Haps Haps Haps nu skal vi ha ?!?!?!
nej de skal i et 325l, de det 120 er for lille til dem.. og de scalare skal sælges det er synd de ikke har mere plads
530 liters på vej .. 54L og 120L !
har du fundet nogen rokker indtil videre?
Du kan evt. prøve at tage kontakt til Plantorama i Aalborg, måske de kan hjælpe. Jeg har tidligere købt pæne og gode rokker i Plantorama i Odense. Og til min store tilfredshed var det både billige, sunde og flotte ferskvandsrokker.
Med venlig hilsen Kim "fishnicolai ja de har dem i dyre kand i hjørring. 530 liters på vej .. 54L og 120L !
"kim
hvor store er de ?
har dyrelandet i hjørring en hjemmeside eller sådan noget?
Hej jeg arbejder i plantorama i Odense som dyrepasser og lige nu har vi rokker i butikken :-D
the-bak..
bor i aalborg så måske lidt langt væk men tak for info
the-bak..
bor i aalborg så måske lidt langt væk men tak for info
hej the-bak kan ikke rigtigt se rokkerne på jeres hjemmeside måske du kunne give et link med dem?
fishnicolai
tror jeg ikke de har, kan ihværtfald ikke selv finde den
nåh okay men så the bak har i nogen små hajer eller noget lignende jeg så engang for nogle år siden i en bonni nogen der havde små ferskvands hajer det lignede på en prik og de sagde også det var hajer ikke bali eller haj malle man kunne tydeligt se at det var en haj
pangasius hajer måske ?
ved ikke de her var cirka 6 cm og de bliver vist ikke mere end 15 cm
tror heller ikke de bliver meget større end det.
nej okay de kan blive over 80 cm
Der er ingen fisk der ligner en haj som kun bliver 15 cm. Du tænker måske på en labeo?
Kristian Stig Rasmussen
nej jeg kunne tydeligt se at det var sådan en
|
.
.. 54L og 120L !