Så er der kommet nyt liv i akvariet.
Postet under :Visninger : 211
|
har lige købt 4 platyer til mit 23l akvarie
Det var dog synd for dem, de kræver omkring det dobbelte
Kristian Stig Rasmussen
der står i art beskrivelsen. 20-40 såå det er vist fint
Du blev rådet til i denne tråd mellem Killi, heterandria formosa, en kampfisk eller en flok boraras Kristian Stig Rasmussen #4 Der står min 40 Kristian Stig Rasmussen Ja almindelige platy vil nok have noget mere plads, det er jo ikke ligefrem "nano" fisk. Mange Poeciliidae arter er egentlig ret aktive små fisk, som ynder at svømme rundt i hele akvariet. Desuden er 4 også lige i overkanten, hvis man vælger at holde platy under sådanne trange vilkår. Til den størrelse akvarium ville mindre arter være at foretrække, såsom Heterandria formosa. :: Kasper H :: 20L, 50L og 63L :: Labyrintfisk og Poeciliidae ::
Xiphophorus milleri er så mere passende til 23L, men vær opmærksom på at der vil komme unger!
Jeg har en lille stamme i et 63L, som startede ud som 5 fisk (2.3), tiltrods for at jeg ikke målrettet går efter unger er jeg ved at være oppe på 10-15 individer i det pågældende akvarium. Fin lille fisk dog, som er rigtig flot og lidt absolut noget andet end normalt butiks købte platy. :: Kasper H :: 20L, 50L og 63L :: Labyrintfisk og Poeciliidae :: Holder stadig på akvariet er for lille til en så svømmeglad fisk Hvor har du købt dem henne? Kristian Stig Rasmussen
Har købt et 100l det burde kunne klare det
Lyder som en god idé
Det bliver beboerne også meget glade forHvor havde du købt de Catemaco Platy? Kristian Stig Rasmussen |