Se lige et par tosser.
Postet under :Visninger : 720
|
haha :d
Jeg tror jeg har mødt blæretang, som var mere intelligent end de to
Fritsømmende Pelvicachromis humilis unger :O)
sådan kan man da også vaske gulv.....
frø, snegle og rejer
Hold da helt kæft hvor er han/åndsvage. Tænker de ikke på fiskenes ve og vel.
Hilsen Steen
de skulle satanedeme have et par på hovedet, så deres egen mor ikke kunne kende dem
1*530 - 1*250 - 1*100 - 2*85 - 1*74 - 2*45 - 2*19ltr
Stakkels små fisk i en så lille balje og med så idiotiske ejere
Kristian Stig Rasmussen
ja stakkels fisk. men tror da hvis den bajle på gulvet er en lærestreg i sig selv
Camilla & Jimmy
stakkels fisk
så kan sådan et par idioter da lære det
Indlægget er flyttet fra 'Akvariesiden.dk - Generelt' til 'Siden - Akvariesiden Offtopic ' af jery
Sikke nogle møgsvin.....vil gerne teste mine sko's brudstyrke i fjæset på dem
Klik på min profil og se links hvis du gerne vil lære mere om slørhaler
Der er da gået noget helt galt i deres opdragelse!!
De burde have haft nogle dyr som barn, som de skulle lære at tage ansvaret for - så kunne det være, de havde haft lidt mere hjerne omkring dyr idag!
Selskabsfisk, dværgcichlider, lidt rejer/snegle. Har 2 x 15L, 3 x 54L, 200L
Hvorfor har avisen overhovedet sådan nogen video'er liggende?!
Usmageligt Guppy'er, rejer og snegle
Sikke et par klaphatte
Du skal ikke kaste med viskelæder, hvis du selv er en tegning .........
Gad vide hvorfor denne tråd får lov at fortsætte, når der er tydeligt brud på paragraf 3 ???
Lad venligst være med at snyde folk på annoncemarkedet. Du ved hvem du er din tyv.
#18 Hvor er det nu lige man finder regelsættet...?
Guppy'er, rejer og snegle
Sikke nogle svin.... Man skulle ha tidladelse før man ku få lov at købe dyr... Og som #16 siger.. Hva fanden laver ekstra bladet med sådan en video... Ganske rigtigt (Usmageligt)
Devil.. 576 L + 180 L + 54L
helt nede i bunden under der hvor man skriver indlæg... Bliver simpelthen så harm når folk ikke kan skrive/tale pænt til mig...
Der er selvfølgelig ikke brudt nogle regler ved at linke til en offentlig tilgængelig artikel, så meget mere, som at klippet jo kun kan være endt på nettet ved at de implicerede selv har sørget for det.
Mvh. Kim
Jeg ved ikke om du har lagt mærke til, at der er folk der bliver hængt ud her ? Og så uden deres viden. §3 Udhængning, personangreb samt spredning af negativ information om/mod enkelt personer er ikke tilladt. Overtrædelse af denne regel ses som meget alvorligt og får ALTID en konsekvens i form af en advarsel eller udelukkelse fra forummet. Lad venligst være med at snyde folk på annoncemarkedet. Du ved hvem du er din tyv.
ej hold nu op...
vi hænger dem da ikke mere ud end EB... jegsys det er iorden at der er oprettet en tråd om dem... Bliver simpelthen så harm når folk ikke kan skrive/tale pænt til mig...
Det er da ligegyldigt om det er mere eller mindre end Ekstra Bladet. Med alle de andre tråde der censureres her på siden, så forstår jeg ikke at en personlig hetz tråd kan få lov til at køre. Lad venligst være med at snyde folk på annoncemarkedet. Du ved hvem du er din tyv.
Man kan ikke blive "hængt ud" når man selv har lagt oplysningerne ud på nettet. Hvordan det så end forholder sig, er det jo op til Admins her på siden at fortolke reglerne og der er altså ingen der har fundet nogle problemer med debatten her.
Mvh. Kim
Det er ren og skær person forfølgelse, det er det eneste tråden handler om
Lad venligst være med at snyde folk på annoncemarkedet. Du ved hvem du er din tyv.
# 27 vil det sige, at når en eller anden person starter en tråd hvor i vedkommende fortæller at han har 8 oscars i et 54 ltr akvarie, så er det altså ok at svine ham til?
.....det er jo lidt af det samme vi er ude i
Det er et spørgsmål om vurdering. Som nævnt i #27, er vurderingen op til Admins, og den er foretaget. Skulle nogen af de to tosser på videoen indgive en klage, tager vi naturligvis sagen op til vurdering igen. Mvh. Kim
# 31 hehe, som du dog kan sige det
Tror hellere de vil gemme sig langt væk, end at klage til en akvarieside
Du skal ikke kaste med viskelæder, hvis du selv er en tegning .........
Man blive ikke "hængt ud" når man selv har lagt det ud på nettet, slut...........
|
.........