Guld Gurami Køn?
Postet under :Visninger : 229
|
Hej Folkens Er vi enige om at dette er en han? På forhånd tak. mvh. PJeppesen: 12 + 15 + 6x54 + 325 liters akvarier. #2 Så har den forstoppelse for den er maget tyk . Så må jeg skolde en ært eller to
mvh. PJeppesen: 12 + 15 + 6x54 + 325 liters akvarier.
En fin han... har du planer om opdræt, vi har snakket om det før.. mvh. Nicki
Hej Nicki Ja han er fin nok men lidt for tyk to lige nogle billeder af ham i går Opdræt? ja da men ville lige vendte til det bliver lidt køligere i vejret har ikke lyst til at rode for maget med det i den varme .
Min gurami låg og var død her til morgen
En skam, du har sikkert haft ham længe. Jeg kan godt se at han er utrolig oppustet på billedet. Kan der være tale om bugvattersot..aner ikke hvad det er, men har selv prøvet det med min egen dværgguramihun, hende som jeg prøvede at avle med i foråret, jeg tror du husker min tråd. Den døde på samme måde. Jeg fodrede meget med frosne myggelarver, og det gør jeg stadigvæk... flyvefisk har på et tidspunkt været inde på at det måske kan være årsag til nogle tilfælde af bugvattersot, men det er kun en teori han har..Fodre du meget med frostne myggelarver ? ud og køb en ny han, eller hvad med slangeskinsgurami..?
mvh. Nicki
Ja jeg fodre stort set kun med frosne røde myggelarver og noget "O.S.I Vivid Color Flake Food" ind i mellen. Men det lignede ikke bugvattersot, jeg er mere sikker på at det var forstoppelse den hade.
Min nabo har en han der gå alene, jeg er blevet spurt en gang om jeg ville ha den, men der hade jeg jo den anden. Jeg regner med at jeg om et par måneder skal ud og købe nogle andre gurami typer til mit 325 liters .
Min forhandler sagde, at man skal passe på med at fodre udelukkende med røde myggelarver, fordi de lever i mudder og sådan. Jeg har læst, at i hvert fald kampfisk kan få forstoppelse af for mange af dem på længere sigt, hvor maven puster sig op.
|
. Så må jeg skolde en ært eller to
to lige nogle billeder af ham i går
.
.