Rcs rejer og barber.

Postet under : Akvariesiden.dk - Andre akvariedyr
Visninger : 1605

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger jresee (Inaktiv) - 06/07-2011 14:06 06/07-2011 14:06
Kan jeg indkøbe nogle barber, f.eks. 5bånds barber og øbarber og sætte dem sammen med mine RCS rejer ?
Hvis de æder noget af ynglen gør det ikke noget men hvis de udryder dem alle er det en dårlig ide. Skal jeg glemme ideen om et barbe akvarium ?

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger laugechr (Inaktiv) - 06/07-2011 14:37 06/07-2011 14:37
Jeg ved det ikke, men jeg får i morgen en flok RCS rejer til mit akvarium, hvor jeg blandt andet har 8 fembåndsbarber gående. Jeg skal nok lige dele min erfaring når jeg får dem ;) .
Generelt synes jeg mine fembåndsbarber er stille og rolige. Når de bliver fodret kan de godt skubbe mine små ancistus af vejen får at komme først til mallepillerne, men er gør de ikke noget. Jeg skal nok vende tilbage til dig, når der er kommet rejer i akvariet.

Lauge

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger mairo (Inaktiv) - 06/07-2011 14:42 06/07-2011 14:42
jeg har haft Titaya Barber med RCS uden problemer, måske har de taget lidt helt småt yngel, men da mit akvarie var ret fuldt op med planter, var der massere gemmesteder for de små rejer, så der kom bare flere og flere rejer.. de andre barber har jeg ikke erfaringer med, sammen med rejer.
venligst
Maiken

Annoncører
Annoncører