"opsang" til moderator og brugere

Postet under : Siden - Akvariesiden Offtopic
Visninger : 1688

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Peter Dyhr (Inaktiv) - 31/07-2011 10:21 31/07-2011 10:21
Jeg kommer ikke så ofte i dette forum og det er der en grund til.
AS er en side som rigtig mange har adgang til, gemt bag anonymitetens tillukkede gardiner, hvilket i høj grad bliver udnyttet, til knap så konstruktive kommentarer, men nogen ytrer sig dog i eget navn.

I går sad jeg og læste en lang debat, som egentlig startede et helt andet sted, men som hurtigt drejede i retning af den del af akvariehobbyen jeg dyrker og i særlig grad mod den klub jeg er medlem af.
I tråden kunne jeg læse at jeg (en generalisering må jo omhandle alle) er en snob og en fims, der sidder oppe på min pidestal og føler mig bedre end alle andre.
Det synes jeg er et hårdt prædikat at få, når man tænker på at de to herrer der ytrede denne holdning, rent faktisk aldrig har mødt mig og defor intet belæg har for disse udtalelser.
Det svarer til at jeg påstår alle jyder har halm i træskoene og lever af sort arbejde og alle folk fra Lolland er narkomaner med roer i ørerne. To udsagn som intet har på sig og som nok ville gøre mig meget upopulær.

Her ser vi janteloven i sin rendyrkede form. Det er så nemt at sidde hjemme, gemt bag skærm og tastatur og rakke ned på folk og det bliver i høj grad brugt herinde, men ville man også tale sådan til folk, hvis man stod overfor dem ansigt til ansigt?
Ville idioten i trafikken køre lige så tosset med sin indkøbsvogn i Bilka? Nej vel?

Det er her jeg gerne så folk tænke sig lidt om og ikke bare skrive "fuck you", når de ikke har samme holdninger (set i anden tråd) og det er især her jeg savner en moderator der træder lidt i karakter, hvis ikke AS skal have ry for at være en losseplads for ikke særligt gennemtænkte debatter og indlæg, hvor mudderkastning og pegen fingre hurtigt afløser det som en tråd oprindeligt er skabt til.

Hvis nogen føler sig støt over ovenstående, så beklager jeg, men vil man kommentere - så tænk før du skriver :|

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Hugo (Inaktiv) - 31/07-2011 11:32 31/07-2011 11:32
jeg har fjernet tråden nu, da der hvist har været kævl nok :)

Tråden er låst Tråden er låst og kan ikke besvares
Annoncører
Annoncører