Køge akvarieudstiling og messe 29-30 sep. 2012 - Info

Postet under : Siden - Akvarieforeninger, messer og lign.
Visninger : 6989

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 25/01-2012 11:58 25/01-2012 11:58

Sønderborg d. 24/1-2012

NYHEDSBREV NR. 1

Først vil jeg ønske alle en rigtig god jul samt et godt nytår. Nu kommer vi snart til Februar og akvarie sæsonen er rigtig godt i gang igen efter julen.
Køge messen 2012 bliver Danmarks største akvariemesse inde for de sidste 25 år det kan vi godt sige allerede nu. Vi er godt fyldt ud allerede nu men vi har lidt stande tilbage og vi ligger i forhandlinger med nogen grosister og forhandler så bliver en rigtig spænde messe.

Der kommer til og hver en masse aktivitet på messen.

Vi kan allerede nu fortælle om de fedeste foredrag!
Ingo seidel fra Tyskland om L-maller
Morten ask kommer og fortæller om en af sine mange fangst ture
Skandinavisk Killi Selskab sørger for der bliver holdt 2 spænde foredrag om killier
. Der bliver også salg og udstilling af krybdyr og spænde planter så der er noget for hele familien.

Her kommer den første udstiller liste som bliver udvidet hele tiden

Akvarie Forhandler:

Cichlide centeret
Den glade fisk
Bonnie Helsingør
Mallen
Neonfisken
Fikken

Andre forhandler:
Nordic-bonsai
Orkideimperiet

Udstiller:
Skandinavisk Killi Selskab – killi show 3-400 akvarier
NHF - Nordisk Herpetologisk Forening
Poecilia
DAU – Akvariemester skab
Danish Show Guppy ( ved ikke hvor meget )
Keyaki Bonsai klub
Make Make Workshop med bagrunde + salg af ting til og lave det med.

Følg med på Eksternt link www.mnj-messe.dk der sker nyt hele tiden.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 25/01-2012 12:03 25/01-2012 12:03

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 25/01-2012 12:13 25/01-2012 12:13
Glemte helt Lars Jensen kommer også og holder fordrag om rejer og Discusforum.dk har tilmeldt en stand også

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger langebæk - 26/01-2012 02:07 26/01-2012 02:07
lidt nedren det falder samme dato med den kæmpe akvariemesse der er i dortmund, æv så må der jo prioteres eller kører ekstra stærkt på motorvejen :D

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Udvikler Sponsor Kviller (Inaktiv) - 26/01-2012 09:18 26/01-2012 09:18
Hvis siden her er velkommen, så dukker vi da også op med lidt udstilling ;)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 26/01-2012 17:13 26/01-2012 17:13
Langebæk: Dortmund er nu ikke en KÆMPE akvariemesse ;) det er jo discus haløj og slet ikke af sammen støreslse som det plejer Desvære da det plejer at være flot!

Vi havet alderede datoen ude slut november og der var ingen andre ang i eu i nu :)

Jebs kviller i er velkommen :D

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
Bruger Pennut (Inaktiv) - 26/01-2012 19:34 26/01-2012 19:34
#4 Man tager jo til det man brænder allermest for, jeg håber da jeg er i Krakow den weekend, selvom NHF er der med en stand for dem kan jeg heldigvis rende over på en del andre messer i løbet af året. :D

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #8
Bruger Oscar Juul (Inaktiv) - 26/01-2012 19:43 26/01-2012 19:43
Blir bare en fed messe! glæder mig :D

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #9
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 26/01-2012 19:53 26/01-2012 19:53
Kaja: det er et sjovt sprog i skal ned og snakke i krakow :D haha!!

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #10
Bruger Pennut (Inaktiv) - 26/01-2012 20:03 26/01-2012 20:03
Ja Michael jeg håber Bo kan lidt da vi jo nok ikkekan bruge google translate når vi skal tale sproget, men håber da en enkelt eller to kan engelsk eller tysk for så klare vi os ;)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #11
Bruger DJCarten (Inaktiv) - 26/01-2012 21:18 26/01-2012 21:18
SÅDAN!!! Kanon Michael!!!

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #12
Bruger abus (Inaktiv) - 27/01-2012 08:12 27/01-2012 08:12
Glæder mig allerede helt vildt den sidste messe var jo kanon. Men der skal nok spares lidt penge sammen, :P den sidste blev dyr med alle de lækre ting man kan købe. :P

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #13
Bruger djclueze (Inaktiv) - 28/01-2012 02:51 28/01-2012 02:51
bliver der private stande`?

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #14
Bruger Inquisition (Inaktiv) - 28/01-2012 10:10 28/01-2012 10:10

Navnet er altså Kjær, og ikke Jensen. Ændrede jeg for snart et år siden da jeg blev gift.. ;)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #15
Bruger gartneren (Inaktiv) - 29/01-2012 20:53 29/01-2012 20:53
håber da, den bliver bedre end sidste år , det var sku godt nok dårligt.

De fleste jeg snakkede med føldte sig snydt vedr. pris indgang.
manglene akvarier og fisk
Man skak kun tage det som forhandlernes forretning
Det er sjovere at tage til lokale foreningers åbent hus

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #16
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 29/01-2012 21:34 29/01-2012 21:34
Hehe.Lars det har jeg ikke fået med.

Gartneren: Den gjorde godt nok nas den der! For jeg har snakket med de første 200 og har spurt dem dirakte om de følgte sig snyt men de sage nej. Men de nævnte som dig der manglet akvarier og det kommer der i år. Hvor der 500 udstilinges akvarier

Jeg sku starte et sted og jeg havet ca. 60.000 kr ude i et halvt år fra privat lomme for den messe for den sku gå og det gøre jeg pga af hobbyen og det er derfor jeg satster så sturt i år hvor ca. 1500m2 blir rent udstilinges m2 og der kommer fordrags holder fra hele EU! og norge :)

Og vil nu ikke mende man skal tag det som en foretning der var 7 foreninger på messen og der var private hobbyer.

Men hvis du har lagt mærke til i år kalder vi det en Akvarieudstiling og messe hvor sidste år kun var messe :)

Håber dem Gartneren har snakket med der har været negative skriver her hvad de mangler så jeg kan få gjort noget ved det for mit mål er det blir en oplevelse for hele famillen.

Djclueze: Ja der er plads til 14 privat stande de blir udbudt i feb og er først til mølle!

Akvariesiden/akvariefisk har også lige meldt sig til messen :P

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #17
Superbruger Carsten From (Inaktiv) - 30/01-2012 00:04 30/01-2012 00:04
gartneren skrev :
håber da, den bliver bedre end sidste år , det var sku godt nok dårligt.

De fleste jeg snakkede med føldte sig snydt vedr. pris indgang.

Indgangsprisen var da kun et lille beløb. F.eks. så tager reptil messen i Rødovre 70 kroner i indgang. Se det syntes jeg er dyrt.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #18
Bruger Ballon (Inaktiv) - 30/01-2012 08:20 30/01-2012 08:20
Hej

Jeg synes det er fint med en 20-30-40 kr. for at komme ind til messen, var derovre sidste år, og var noget skuffet - den ligner jo alle de andre, men bliver blæst meget op.

I begynder at skrive om det 1 år før tid, denne gang, det er jo helt tovligt - i mætter folk allerede inden det går igang - i pisser jo lidt på de messer der ligger inden og så er i (eller dig Michael) ogse en kende egoistiske eller fuldstændig ligeglad med Skivemessen, ved at ligge det så tæt på en etableret messe, sgu tarveligt, og nok til at mig + en del jeg har snakket med ikke kommer.

Men held og lykke med det, og lad nu være med at gøre det til mere end det er .

og ps. hvis i virkelig får 500 akvarier op, så gir jeg sgu en carlsberg.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #19
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 30/01-2012 08:38 30/01-2012 08:38
Hej Ballon

Nu ved jeg ikke hvem du er men os liste meget jeg pisser ikke på nogen messe samarbejder faktisk med vejle akvarieforening vi hjælpes bege veje

Derfor vi skriver med det alderede nu er for og gøre foæl opmærksompå der kommer alle de akvarier og der kommer et killi show med 350 akvarier

Alderede nu er der meldt personer fra norge/tyskland/holland/Spanien

Men fint dig og en DEL andre ikke kommer sådan er det jo bare nu en gang og jeg vil nu mende alt starter et sted.

Og til sidst lå jeg det ikke op af skive en månede efter og i år er der 2 måndere mellem. Nu hjælper jeg og samarbejder med alle dem der laver messer så ved ik lige hvad du taler om.

Men Det jeg høre der er ikke stemning for en Messe i køge ?

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #20
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 30/01-2012 08:41 30/01-2012 08:41
Og du kan bare sende den kass øl afsted for akvarierne er tilmeldt og lastbilen der skal hente dem og køre pladerene er også på plads.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #21
Bruger Ballon (Inaktiv) - 30/01-2012 08:51 30/01-2012 08:51
Tror sgisme filmen knækker - er du ved at fortryde en kæmpe messe, som du skriver bliver størrer end Århus, fordi vi er nogle der ikke kommer ?!?

Tror stadig ikke på dig, med alle de tilmeldinger - ren luft, men hled og lykke med projektet - håber da du får et overskud, eller skal det stadig gå til akvarieviden ?!?

Krydser fingre, da jeg ikke kan finde ud af dig. Venter med at sende øl, før det er sikkert....

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #22
Superbruger duppe (Inaktiv) - 30/01-2012 08:58 30/01-2012 08:58
Synes tonen er lidt hård. Jo flere messer jo bedre, Skive og vores i Vejle, ligger i hver sin ende af året - Sjælland havde ikke nogen.

Så hvis messerne skal bestå, er det vigtigt at vi alle kommer ud og besøger dem (og får brugt en masse penge :D )

Husk at komme frem og støt op. Husk nu på det ikke er en konkurrence imellem messerne, da der er plads til alle.

Håber vi ses til Messe næste gang i Vejle, og Skive og Køge og Hamborg måske endda flere steder ;)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #23
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 30/01-2012 09:07 30/01-2012 09:07
Godt indlæg Heine

Og nej balon er ik ved og smide det på jorden men
Tager sådan her pisse personæigt da du faktisk går efter mig personligt
Og sådan er jeg nu en gang!

Hvad siger du ? Tror du ik på
Mine tilmeldninger ?? Øh de ligger jå åbenlyst med navne du kan se plan tegning
På mnj-messe hvor meget plads de har ??

Ved ik hvad jeg har kunne gøre anderledes ?

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #24
Bruger Inquisition (Inaktiv) - 30/01-2012 09:26 30/01-2012 09:26

Hvad er dog det for en attitude?
Hvad skal der til for at gøre sådan nogle som dig tilfredse? I glemmer vist hvor stort et arbejde der ligger bag ved sådan en messe. Det er sgu ikke noget der lige bliver kørt i stilling på 14 dage.
Danmark er et lille land, og hvis du går og drømmer om messer ala dem de f.eks afholder i Tyskland, så vil du bliver skuffet mange gange fremover.
Det er da fuldstændig uhørt at du overfalder Michael på den måde. Du kan jo bare blive væk, hvis du er så utilfreds med tingenes tilstand. Det er så typisk dansk, at der altid skal dukke en sådan type op som dig, og pege fingre ad andre, uden overhovedet at selv at have noget at tilbyde.
Køgemessen var sidste år MEGET velbesøgt, og jeg har da ikke hørt andet end folk var ret begejstret for arrangementet.

Hvad skal der til før du bliver tilfreds? Gratis adgang? Nyt akvarie foræret på messen?
Du må jo byde ind med forbedringer....

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #25
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 30/01-2012 09:35 30/01-2012 09:35
Som Lars siger hvad er det Der skal være anderledes ?
Også blir man beskyldt for og lyve med stande er i chok.
Gøre det for hobbyen og tjener intet på det hal osv koster og 20 % af indtægten er moms
Men glæder mig til denne messe og gøre andre os jeg har flere gange spurt om nogen sy des det var dårligt det ende folk er sagt er det med akvarierne og det er der styr på nu

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #26
Bruger abus (Inaktiv) - 30/01-2012 10:24 30/01-2012 10:24
Indlægget er rettet 30/01-2012 10:25 30/01-2012 10:25 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Hej Michael og de andre arbejdsomme messe startere. Jeg syntes det var smadder godt gået i Køge sidste år og glæder mig virkelig meget til iår. Alle jeg talte med der havde været i Køge sidste år var yderst tilfredse :P , ja der manglede lidt akvarier (det kommer der så iår),og der var faktisk så mange mennesker at det kunne være svært at komme til. Syntes det er lavt at svine andre hvis man ikke selv laver noget der bedre ;( Men alle i dejlige mennesker der vil støtte op om et godt initiativ KOM TIL KØGE MESSE!!!! Vi ses Michael. :D

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #27
Bruger langebæk - 30/01-2012 12:51 30/01-2012 12:51
sidste års messe var nu lidt noget crap men der er jo altid plads til forbedringer, og da indgange ikke var noget man sku spare op til 6 måneder i forvejen så går det sku nok :D men jeg fik da et billigt akvarie ud af der var messe *santa*

men jeg glæder mig da helt sikkert til der er akvariemesse igen i køge og når to af de største akvarie forretninger i kbh har en stand på messen kan det sku ikke være helt skidt, jeg glæder mig ihvertfald

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #28
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 30/01-2012 13:14 30/01-2012 13:14
Ja Martin var første år og sku prøve om det gik og det gjorde det
Jeg syndes selv det var ret godt af første år og lærte en masse

Der var desvære 2 butikker der meldt fra sidste år med meget kort varsel så det så lidt bart ud nogen steder men ku jeg ik gøre noget ved med den frist.

Ja det er nogen gode butikker der er tilmeldt og store stande ( 12 m og 15m)
Men det er jo nok noget jeg lyver om :-)

Hvis i har ider må i meget kan komme med dem så vi kam arb md dem

Dau laver Danmarks mester skab os Og der blir et fordrage i vejle omkring udstillings akvarier så man kan stille op til danmarks mester skab.. vi gøre meget ud af udstilling i år men Problemmet her har været at folk blir mindre aktive når der skal ydes men Christian fra daus dommer og John fra killi og Thue fra poicilia og Kim fra show guppy har virkligt gjort en indsats for dette os og
det er lykkes flot!!

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #29
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 30/01-2012 13:27 30/01-2012 13:27
Indlægget er rettet 30/01-2012 13:28 30/01-2012 13:28 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Dobbel post

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #30
Superbruger Carsten From (Inaktiv) - 30/01-2012 16:42 30/01-2012 16:42
Hvorfor skulle Køge messen være en konkurrent til Vejle messen?? De ligger i hver sin ende af landet. Jeg ville ikke ha' mulighed for at komme til Vejle messen, så jeg er da glad for at der kommer den i Køge.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #31
Bruger Qvist (Inaktiv) - 30/01-2012 18:08 30/01-2012 18:08
Bare klø på Michael, det er sku' dejligt der er nogen der vil tage chancen.
Brokrøve findes alle steder, men sjovt nok er det de samme som ikke kan byde ind med noget selv.

Jeg ønsker alt mulig held og lykke i Køge, og håber da jeg selv får mulighed for at komme.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #32
Bruger FinnB - 30/01-2012 18:30 30/01-2012 18:30
Stærk Michael,bare klø på. godt at nogle gider gøre noget for akvarie hobbyen :)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #33
Bruger Multi (Inaktiv) - 30/01-2012 21:00 30/01-2012 21:00
Ja, sådan har jeg det også. Jeg har ikke mulighed for at tage til Jylland på akvariemesse, og har ærget mig sådan over, at alle messerne var på Jylland ... indtil sidste år!
Jeg glædede mig i måneder frem til, sørgede for at kalderen var booket de dage, og mindede resten af familien om, mindst en gang om ugen, at der jo var messe den dag, så de skulle ikke planlægge noget andet dér...
Og jeg må sige at jeg blev glædeligt overrasket; den levede helt op til mine forventninger! Jeg glæder mig rigtig meget til i år! Synes der var sådan en god stemning, godt sammenhold; man faldt så let i snak med alle disse søde og rare mennesker, jeg lærte en masse. "Indholdet" på messen var også varierende, hvilket jeg også syntes rigtig godt om!
Messen er nok så god som man gør den til; er man negativ og indelukket får man nok ikke meget ud af det, men er man derimod åben og positiv og falder i snak med folk, bliver det jo hurtigt sjovt og interessant. :)
Dog håber jeg, at der kommer noget Tanganyika i år! Enten som en stand, eller i nogle af udstillingsakvarierne. Eller nogle fede Back to Nature akvarier, så man kan stå og få mindreværdskomplekser ... hmm ... :D

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #34
Bruger dennis langvad (Inaktiv) - 02/02-2012 23:51 02/02-2012 23:51
Vi i Danish Show Guppy glæder os også, også os fra Jylland! ;)
Vi arbejder hen mod evt. at kunne afholde Klubmesterskab, men der er flere ting der lige skal falde på plads inden, den del er 100% sikker.
Vi synes at det er dejligt at der er kommet en stor messe på Sjælland, jeg sidder jo i det mørke Jydeland, men ved da at der er noget i Nivå.

Vi har stor respekt for det arbejde som Michael og andre messe/ Udstillings folk laver, da der er rigtigt mange tråde der skal samles for at gå op i en højre enhed!

Vi glæder os til at vise vores fisk fem!

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #35
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 08/02-2012 17:43 08/02-2012 17:43
Lidt spænde nyt nu har Vitakræft ( juvel ) og Unimati lige tilmeldt sig med store stande ( 25 m2 hver ) det er vi rigtig glade for.

Hvis du kommer fra det jyske så tag Kæresten/konen med og tag en hyggelig weekend ud af det vi har forhandlet en hotel aftale på plads Eksternt link http://www.mnj-messe.dk/information.php?info_id=6&osCsid=s2oeai2s...

Kun 595 pr. nat og det er lige meget om det er et enkelt eller dobbelt vær.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #36
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 14/06-2012 17:05 14/06-2012 17:05
Så er der en complet stand liste.

dog flere på vej.

Akvarie Forhandler:
Cichlidecentret
Eksternt link http://www.cichlidecentret.biz/

Den glade fisk
Eksternt link http://www.dengladefisk.dk/

Bonnie Helsingør
Eksternt link http://bonniedyrecenter.com

Mallen
Eksternt link www.mallen.dk

Neonfisken
Eksternt link www.neonfisken.dk

Fikken
Eksternt link www.fikken.dk

Unimati
Eksternt link www.unimati.biz

vitakraft
Eksternt link www.vitakraft.de

Andre forhandler:
Nordic-bonsai
Eksternt link www.nordic-bonsai.dk

Orkideimperiet
Eksternt link www.orkideimperiet.dk

Udstiller:
Skandinavisk Killi Selskab – killi show 3-400 akvarier
Eksternt link www.killi.dk/

NHF - Nordisk Herpetologisk Forening
Eksternt link www.nhf.dk/

Poecilia
Eksternt link www.poecilia.org

DAU – Akvariemester skab
Eksternt link www.danskakvarieunion.dk

Danish Show Guppy
Eksternt link www.danishshowguppy.dk

Keyaki Bonsai klub
htEksternt link www.bonsai-danmark.dk

Make Make Workshop med bagrunde + salg af ting til og lave det med.
Eksternt link www.makemake.dk

Discusforum.dk
Eksternt link www.discusforum.dk

Malleforum
Eksternt link www.malleforum.dk

Coryforum
Eksternt link www.coryforum.dk

Parosphromenus-project
Eksternt link www.parosphromenus-project.org

Akvariefisk.dk
Internt link www.akvariefisk.dk

Ølstykke akvarieforening
Eksternt link www.3650fisk.dk

Københavns akvarieforening
Eksternt link www.kobenhavnsakvarieforening.dk

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #37
Bruger DJCarten (Inaktiv) - 14/06-2012 22:34 14/06-2012 22:34
Sådan!!!! Glæder mig!

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #38
Bruger sblack (Inaktiv) - 15/06-2012 07:01 15/06-2012 07:01
Spændende

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #39
Bruger Multi (Inaktiv) - 16/06-2012 15:37 16/06-2012 15:37
Fantastisk! B)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #40
Bruger S.K.Fiskene (Inaktiv) - 19/06-2012 23:23 19/06-2012 23:23
Sikke en tone :o

Jeg har først lige opdaget nu der skal være akva messe i køge weeeee...det er jo næsten lige rundt om hjørnet...VI kommer helt sikkert og jeg skal nok tage lidt kastater med :D

Jeg tager så nok ikke liiiige til vejle så er da piv lukkelig over der er nogen der gidder tage sig det besværd at lave en messe på sjælland *santa* tak :) Glæder mig rigtigt meget og jeg hiver også min mor med ;)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #41
Bruger michael jørgensen (Inaktiv) - 20/06-2012 16:23 20/06-2012 16:23
Så kom der lige endu flere stande på.
Her komplet liste dem mærket med fed er de nye,

Cichlidecentret
Den glade fisk
Mallen.dk
Minizoo
Bonnie helsingør
NHF
nordic-bonsai center
Keyaki Bonsai Klub
Den lille cichlide
Garra Rufa Fisk
Danish Show Guppy
Vitakraft
Dau
parosphromenus-project
Coryforum.dk
internationale killi-show
Malleforum.dk
kobenhavnsakvarieforening.
Ølstykke akvarieforening
orkideimperiet
Akvariefisk.dk
Discusforum.dk
Make make
poecilia
Neonfisken
Fikken.dk
unimati
ADA Norge
Exotiskedyr.dk
Sarto AkvarieService

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #42
Bruger Akvarie West (Inaktiv) - 21/06-2012 10:34 21/06-2012 10:34
#41 Det ser rigtig godt ud.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #43
Bruger Multi (Inaktiv) - 22/06-2012 11:37 22/06-2012 11:37
Glæder mig mere og mere! :o

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #44
Bruger Flemming Jensen (Inaktiv) - 23/06-2012 02:15 23/06-2012 02:15
Jeg har først læst denne tråd nu....jeg syntes desværre, der er rigtig mange der opfører sig skandaløst, det er sgu da godt, at Michael er mere tilgivende, end jeg ville have været i samme situation...
Det ser flot ud, og jeg håber, jeg kan komme...og det har intet som helst at gøre med, om det er på den ene eller anden siden af broen, vor herre bevars...

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #45
Bruger AnneH (Inaktiv) - 24/06-2012 11:07 24/06-2012 11:07
Jeg har aldrig været på akvariemesse før, men jeg får sørme da mere og mere lyst til at lægge vejen forbi Køge sidst i september. Det ser virkelig lovende ud med dén deltagerliste. Wow.

Har ikke været akvarist så længe, men især når man går og fedte ret meget alene med hobbyen (hverken mand eller børn hoppede med på vognen), kan det være givtigt at komme ud og se andres bud på, hvordan vand kan se ud, og hvad man kan putte i det.

Thumbs up til arrangør og de deltagende! (og så synes jeg lige som mange andre herinde, at det er uhørt med den noget uelegante kritik)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #46
Jan Sørensen (Slettet) - 24/06-2012 12:10 24/06-2012 12:10
Hej Michael

Ser rigtigt spændende ud.

Hvordan ser det ud med tilmeldinger af akvarier, og her tænker jeg ikke på standene, men mere foreninger og andre.?

Er der for akvarierne en konkurrence med bedømmelse i DAU regi med dommere?

Datoerne er skrevet ind i kalenderen, og jeg vil forsøge at lokke flere med.

Annoncører
Annoncører