Kampifisk yngel plzzz hjælp !!

Postet under : Akvariesiden.dk - Labyrintfisk
Visninger : 1102

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger chr121 (Inaktiv) - 07/01-2015 10:07 07/01-2015 10:07
hej, nu har jeg lavet min balje klar til kampfisk yngel med en flamingoplad og flydeplant i toppen uden pumpe og med den rigtige temp, hvad gør jeg så nu min han går i den balje og hunden i en krukke ved siden af så de kan se hinanden? er der nogen der kan hjælpe mig??

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Censuren Sponsor Laura (Inaktiv) - 07/01-2015 17:19 07/01-2015 17:19
Du kan tage en fødekasse og sætte hunnen over i hanens akvarie på den måde... Så kommer de endnu tættere på hinanden og kan se hinanden an... Efter et par dage kan du lukke hunnen over til hannen... og håbe på det bedste. -Der er altid fare for at han laver hende til fiskefars :/
Når du kan se bitte-små dimser der bevæger sig under skumreden, og kampfiskefar er i fuld sving med at samle dem op og putte dem "på plads" i reden, er der gevinst... -Tag ganske forsigtigt hunnen op UDEN at røre for meget i vandet og uden at ødelægge skumreden... :)
Du kan fodre fra de er klækket med levende artemia, liquifry eller infusorier.

Ellers er google din ven... :)
Internt link http://www.akvariefisk.dk/species/show/?ArtID=10898

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Systemmeddelelse - 09/01-2015 03:32 09/01-2015 03:32

Indlægget er flyttet fra 'Cichlider - Andet - Nybegynder' til 'Akvariesiden.dk - Labyrintfisk' af Patrick

Annoncører
Annoncører