Nyt liv til min slørhale?

Postet under : Akvariesiden.dk - Andre fisk
Visninger : 329

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger mariapb (Inaktiv) - 05/04-2017 10:52 05/04-2017 10:52
Hej :)

Jeg er helt ny i det her med fisk og har brug for noget hjælp.

Lang historie kort, så købte jeg for ca. 3-4 uger siden en slørhale som selskab til en anden slørhale, som jeg passer for en bekendt i en længere periode. Den har altid boet i en bowle.
Den ene slørhale og bowlen er altså IKKE min, men den nye slørhale, som hedder Rapunzel er.

Jeg er først nu blevet opmærksom på, hvor skidt det er for slørhaler at være i en bowle, og derfor håber jeg, at der er nogen som ved hvordan jeg kan give Rapunzel et bedre liv. Jeg kan ikke stå indenfor at have hende i en bowle, når det er så skidt for dem, men jeg har heller ikke m ulighed for at købe et stort akvarie.

Jeg kan ikke få mig selv til at skulle aflive hende, så håber, at der måske er nogen herinde der ved, hvor jeg kan aflevere hende, til nogen der kan give hende det som hun har brug for? Måske er der endda en af jer, som kunne tænke sig at tage sig godt af Rapunzel?

Jeg håber ikke at I bliver alt for forargede for det, for jeg søger nu netop råd for at kunne gøre det bedre for fiskene, efter jeg har fået mere viden omkring det.

Maria :)

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger scn - 05/04-2017 12:58 05/04-2017 12:58
Surt...

Du kan sætte den til slag her på siden:
Internt link http://www.akvariefisk.dk/market/new/?Type=5

Der er også bortgives:
Internt link http://www.akvariefisk.dk/market/new/?Type=19

Personligt kommer jeg sjældent forbi bortgives, så du kan jo oprette to annoncer, sælges for X kr og bortgives.

Jeg har stået i næsten samme situation hvor jeg passede en slørhale for en der var nød til at lukke ned. Der gik få minutter før den var solgt. Jeg satte den til salg for 1,- (for at få den op i salg og ikke bortgives)

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger mariapb (Inaktiv) - 05/04-2017 17:44 05/04-2017 17:44
Tusind tak for svar! :) Ja, det er en uheldig situartion..

Jeg har oprettet en annonce på bortgives til at starte med.

Annoncører
Annoncører