Kuhli ål dør

Postet under : Akvariesiden.dk - Nybegynder
Visninger : 236

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger jaxxpetersen (Inaktiv) - 19/06-2017 10:53 19/06-2017 10:53
Hej
Jeg er nybegynder med et 96l Eheim Akvarie. Det har kørt siden starten en maj 2017 og jeg har passet det efter forskrifterne. Skiftet vand ca en gang om ugen. Taget prøver af ph, kh, nitrat, osv. Alt ser ok ud. Planterne vokser godt. Påfylder co2. Jeg har 10 zebrafisk, 12 neonfisk, 5 corydos albino i, samt nogle kuhli ål. Alle fisk har efter min overbevisning haft det fint indtil nu. Kuhli ål er begyndt at dø. I de sidste par dage har jeg mistet 2 som har ligger døde på bunden med en dags interval. Jeg kan ikke finde ud af hvorfor de er døde. Der var umiddelbart intet at se på dem.
Jeg fodrer med flagfoder og giver en pille 1 til 2 gange om ugen. Specielt zebrafiskene er meget hurtige til at æde. Kan det være at kuhli ålene ikke får nok mad , eller hvad kan der ellers være galt ?
Temp i akvariet er 25c .
På forhånd tak

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Alpina - 20/06-2017 22:43 20/06-2017 22:43
Prøv med noget småt foder som synker hurtigt til bunds og giv det når du slukker lyset.

Annoncører
Annoncører