Er dette en hun eller han?

Postet under : Akvariesiden.dk - Alger
Visninger : 618

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger TheBraae (Inaktiv) - 19/07-2017 13:50 19/07-2017 13:50
Hejsa jeg står og er helt ny inden for det her med akavrie. Og jeg har været så heldige at have nogle platy fisk som er gravide men kan ikke se om denne her er gravid.. nogle der kan hjælpe? Er de begge gravide eller??

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger mob93761 (Inaktiv) - 23/08-2017 11:28 23/08-2017 11:28
Det er ganske svært at se om dine fisk er "gravide" da fotoet er temmelig dårligt. Normalt er det ret let at konstatere om hunnerne hos de levendefødende fisk er drægtige, for så bliver maven, som du selv påpeger det, ganske voldsomt udspilet. Nogen gange kan være så heldig at kunne se øjnene på de ufødte unger, som små mørke pletter på hunnens bug. Umiddelbart tror jeg dog ikke at dine sværdragerhunner er "gravide", og er de det og kommer der yngel, så ser de andre fisk i akvariet ungerne som en lille snack de bare kan jage og sluge. Held og lykke med de nye små når der dukker nogen op (y)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger brib - 26/08-2017 07:28 26/08-2017 07:28
Eftersom der er unger i bunden af fødekassen , må en af dem jo have været gravid . :)

Det kan være lidt svært at se på platyer om de er lige op over , da de er grovædere og gerne bliver ret fede.

Annoncører
Annoncører