Aquaterrarium med hjemmelavet Grotte baggrund

Postet under : Akvariesiden.dk - Mit Akvarium
Visninger : 371

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Mrs.Fish (Inaktiv) - 21/11-2017 15:22 21/11-2017 15:22
Hej Fiskevenner

Lidt længe siden jeg har været herinde - men fisketosset er man stadigvæk.
Ved ikke, hvor mange tilhængere der er herinde af Aquaterrarier?
Synes selv, det er sjovt, hvilke muligheder man har, når man kobler landdelen til :)

Håber I kan lide det? Smid meget gerne en kommmentar med kritik, hvad I sådan synes?

Kh Line

Eksternt link https://youtu.be/MSgMamKwHuY

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Mrs.Fish (Inaktiv) - 22/11-2017 12:58 22/11-2017 12:58
waauv... *rødmer*

Måske er interessen her bare ikke så stor for aqua-terras? Det var da en skam.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger kristoffer1234 - 22/11-2017 15:06 22/11-2017 15:06
Hej line

Det ser pisse fedt ud. Det må have været et kæmpe arbejde at få skabt den grotte. Det skiftende baggrundsmusik på videoen er lidt for corny for min smag. Jeg ville holde den blå farve.
Hvad har du i af liv? Fisk, firben eller noget helt tredje?

Mvh Kristoffer

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger Kristian Paaske - 22/11-2017 15:25 22/11-2017 15:25
Det ser flot ud... Er helt enig, landdelen giver en rigtig fin effekt.
Hvordan har du lavet det?

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger Skovhugger (Inaktiv) - 22/11-2017 15:25 22/11-2017 15:25
Det ser godt ud Line :-)
Hvor længe har det kørt?

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger Mrs.Fish (Inaktiv) - 22/11-2017 16:25 22/11-2017 16:25
Jamen hejsa - det var da hyggeligt :)

Jeg har tidligere holdt kinesiske ildbugsalamandre og også nogle frøer. Sådan startede det med al det aquaterra halløj.
Men jeg bliver ved fisk i dette setup (foderinsekter har med at æde al mosset, skide over det hele osv osv)

Lige nu er der lidt blå neon i - og nogle killi fisk.

Pga fordampning vil jeg helst ikke opvarme vandet - så fiskene skal kunne lide det lidt småkoldt. Men sådan nogle findes der heldigvis da også en del af.

Baggrunden er såmænd bare efter den klassiske flamingo/alfix opskrift.

Det har vel pt kørt i 5-6 uger - tror jeg.

Og ja - fnis.. det er lidt tivoli med lyset. Især drillede det på filmen. I virkeligheden er det en hel del mere dæmpet, blødt og meget meget mere roligt. Den krasse blå farve er heller ikke realistisk. Men enig :)

Annoncører
Annoncører