Easy life filter medium.

Postet under : Akvariesiden.dk - Vandpleje og Kemi
Visninger : 237

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger rollo - 17/12-2017 13:21 17/12-2017 13:21
Virker det ?eller er det spild af penge?

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Alpina - 17/12-2017 17:46 17/12-2017 17:46
>> DEN ULTIMATIVE VANDBEHANDLING, DER IKKE INDEHOLDER KEMIKALIER
Easy-Life Filter Medium er det mest alsidige vandbehandlingsprodukt på markedet. Det kan bruges til at gøre vand krystalklar. Den bruges til vandforberedelse samt et vedligeholdelsesprodukt, en stimulator (fx til plantevækst) og en profylakse (for at forhindre infektioner). Det løser effektivt en bred vifte af ferskvand og saltvandsproblemer. Desuden er den lavet af 100% naturlige produkter og er ekstremt sikkert at bruge. <<

De danske vandværker burde bruge det, med alle de fantastiske egenskaber ;-)

Vi har en høj drikkevandskvalitet i Danmark, så jeg mener det er spild af penge.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger DPedersen - 17/12-2017 20:48 17/12-2017 20:48
<- Har hørt historier om dræbte CRS (crystal rejer) da det rejste vandets TDS (ledningsevne) meget. Altså indeholdt meget metaller, salte og andet SKIDT som man ikke burde smide i akvarier...

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger KimJ - 17/12-2017 23:26 17/12-2017 23:26
Indlægget er rettet 17/12-2017 23:53 17/12-2017 23:53 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Jeg har tidligere brugt det i nødsituationer, og ikke oplevet noget negativt i den anledning, men omvendt kan jeg jo ikke påstå at det ikke ville være gået lige så godt hvis jeg havde udeladt det.

Jeg hælder dog mest til at være enig med Alpina her. Drikkevandet i DK indeholder faktisk ikke noget der behøves nogen behandling for.

Omvendt mener jeg at have en rimelig begrundet ide om at det faktisk KAN være gavnligt hvis man har fisk med beskadiget slimlag, da det efter alt at dømme indeholder PVP (Aquasafe fra Tetra gør i hvert fald, og det har samme mission) som hjælper til at læge sår og skrammer. Igen er det jo svært at bevise at fiskene ikke ville være blevet lige så hurtigt raske uden behandling, når man ikke har en kontrolgruppe, men det har i hvert fald ikke skadet.

Annoncører
Annoncører