Første akvarie

Postet under : Akvariesiden.dk - Nybegynder
Visninger : 215

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger DBech - 04/03-2018 00:36 04/03-2018 00:36
Hej eksperter
Har nu fået investeret i mit første akvarie (50l) og skal til at starte det op i løbet af de næste par dage. Hvad har i af gode råd og evt. forslag til fisk. Har selv kigget på diamant Tetra da jeg syntes at de er meget flotte, hvad kunne eventuelt gå sammen med dem. Alt hjælp modtages med åbne arme ;)
På forhånd tak.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Janne - 04/03-2018 17:04 04/03-2018 17:04
Diamanttetra er en utrolig flot fisk, men 50 l synes jeg er for småt til den - jvf også beskrivelsen her på siden, der anbefaler min. 100 l.

Mit bedste råd; tålmodighed i spandevis ;) , og gerne en god grundbog. Det er mange år siden jeg sidst har købt akvariebøger, så ved ikke rigtig hvad der er på markedet nu. Det er der sikkert nogle andre der ved, eller også er der vel sådan noget som en Politikens Akvariebog eller noget i den stil? Der er også nogle glimrende artikler her på siden om hvordan man bedst starter et nyt akvarie op.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Alpina - 04/03-2018 18:21 04/03-2018 18:21
Linksamling til nybegyndere:
Eksternt link http://arentoft.eu/wordpress/nybegynder/

Annoncører
Annoncører