Akvastabil lys

Postet under : Akvariesiden.dk - Teknik og udstyr
Visninger : 197

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Roland - 11/06-2018 14:40 11/06-2018 14:40
Begynder at blive seriøst træt af Akvastabil !
Det ene rør lyste ikke på mit 550L 160cm effectline .
Så køber jeg et nyt rør 479kr. Det lyser bare såvidt, i den ene ende?
Har skilt dette amatur èn gang før, da var det en ledning der var gået løs *blink*
Nå, men jeg prøver at gå ind på Akvastabils hjemmeside ( for at se om der er glimtænder, i dette amatur) det mener jeg ikke der er?
Står ingenting længere " udgået" ? Prøver så at se i mine favoritter. Der har jeg lagt det ind sidste gang, " filen blev ikke fundet" ? Prøver så at søge her i debatten, men nej samme her ?
:( :( :( :(

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger scn - 11/06-2018 21:04 11/06-2018 21:04
Prøv at smide det link du har som ikke virker mere ind på denne side, måske de har gemt siden som den så ud:
Eksternt link http://archive.org/web/

Se her:
Internt link http://www.akvariefisk.dk/forum/thread/?ID=366861#t11
Der er åbenbart forskel på om det er T5 eller T8 rør, om der er glimtænder i.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Superbruger Tonny Brandt Andersen - 12/06-2018 00:22 12/06-2018 00:22
Sidder spolerne i en plastikæske på el-.kablet, så er det udgaven med glimtænder. I sø fald er der en lille lysegrå hætte i den ene ende af armaturet, som skjuler glimtænderen.
Er armaturet med elektronisk tænding, så er der ikke den sorte box på ledningen og ingen glimtændere.

Jeg syntes det lyder som om du har det gamle med glimtænder. Som jeg husker det, så sidder de 2 rør i serie når det er elektronisk, hvilket vil sige, at når et rør går i stykker, så slukker det andet også.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger Roland - 12/06-2018 09:42 12/06-2018 09:42
Ingen spole på kablet, Men det andet rør lyser ;-)
Må prøve at skille det ad i weekenden.
TYak :-)

Annoncører
Annoncører