Medbeboere til Black Diamind Cichlid (polleni)

Postet under : Akvariesiden.dk - Cichlider
Visninger : 483

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Ras.killing (Inaktiv) - 12/01-2019 20:37 12/01-2019 20:37
Jeg har et 530L akvarie jeg for et halvt års tid siden lavede om, og i samme omgang anskaffede mig et par Black Diamond Ciclids (Polleni). Hannen fik dog stresset hunnen ihjel på under en uge... jagtede hende rundt fra dag et :(

Han har svømmet alene rundt siden, men det ville nu være hyggeligt med lidt mere at kigge på i baljen.

Hvilke andre ciclider ville i anbefale til at gå sammen med sådan en fætter? Mit indtryk er, at det er en ret aggressiv art.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger tmkaarhus - 15/01-2019 06:14 15/01-2019 06:14
Eksternt link https://aquariumfish.ecwid.com/Premium-Black-Diamond-Polleni-Cich... prøv evt at skrive det her link på nettet, den sidde forklarer meget godt i forhold til at holde dine cichlideart. Spændende fisk i øvrigt. I linket forslår de andre afrikanske cichlider, eller maller, jeg kunne dog forstille mig en af de større mellemamerikanske cichlider ville passe bedre ind hos din enkle han, og noget med at få dem introduceret for hinanden, inden din han bliver alt for stor

Mvh. Thomas

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Ras.killing (Inaktiv) - 18/01-2019 16:40 18/01-2019 16:40
Kørte forbi fiskepusheren. Vi kom frem til en djævle cichlide og 4 zebra cichlider. Alle hanner. Der kommer pt. rigtig fint ud af det med hinanden.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger tmkaarhus - 22/01-2019 13:53 22/01-2019 13:53
Det er i hvert falde også temperamentsfulde cichlider, så det kan sagtens være løsningen (y)

Annoncører
Annoncører