På bar bund

Postet under : Akvariesiden.dk - Teknik og udstyr
Visninger : 547

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger thureby (Inaktiv) - 26/01-2019 16:19 26/01-2019 16:19
Jeg har Giesemann hænge armatur

Data. Infiniti.
3 x 150 watt HQI, 2 x 80 watt T5 længde 1800 mm,

Eksternt link http://www.giesemann.de/54,2,,.html

HQI er kun afprøvet, da armaturet blev hængt op, hvor vi fandt ud af, at det var overkill, med alt for meget lys i et discus akvarie.

Mit sp. er, hvad er det realistisk, at udbyde sådan et armatur til, så der solgt inden for rimelig tid.

Skal sige at det står i perfekt stand, der har været dæk glas over akvariet så der er ingen stænk efter vand sprøjt og har ikke ridser eller skrammer.

Hvis der er en venlig sjæl der vil hjælpe mig her, for jeg står på helt bar bund.

Hvis der er nogen der er interesseret kan i også skrive en sms 30557795

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger KimJ - 26/01-2019 17:41 26/01-2019 17:41
Hvis jeg var dig, ville jeg forhøre mig på saltvandsforum.dk.

Det er jo en lampe som primært har været populær hos saltvandsfolkene, men selv der er jeg bange for at der ikke længere er den store rift om HQI lamperne mere. Som det også fremgår af Giesemanns hjemmeside, er det (af gode grunde) LED der er det nye sort.

På SF kan du sikkert også få en fornemmelse af hvad den slags lamper går for i brugt tilstand, og hvor meget salg der er i dem. Mit bud er desværre, at det ikke er særlig meget i forhold til hvad de koster fra ny.

Hvis nogen her på AS skulle være interesseret i at prøve HQI, kan jeg dog klart anbefale denne lampe som en af de kvalitetsmæssigt bedste der har været produceret!

Annoncører
Annoncører