Vækst på slørhale

Postet under : Akvariesiden.dk - Nybegynder
Visninger : 146

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Muhl - 13/02-2019 23:24 13/02-2019 23:24
Jeg påtænker mig at anskaffe mig slørhaler. I forbindelse med dette har jeg dog et spørgsmål jeg ikke har kunne finde svar på: Hvor hurtigt vokser slørhaler? De vil selvfølgelig få et akvarie der passer til dem efter anvisningerne (80 L til den første og 40 L til hver af de efterfølgende) og få den nødvendige pasning i form af foder osv.

Grunden til jeg spørger er at jeg har været ude og undersøge forskellige butikker i København (hvor jeg bor) og her er de meget unge/små og jeg vil gerne starte ud med nogle ældre/større slørhaler så de får en ønskede effekt i mit akvarie.

Håber der er nogle på denne side der kan svare mig.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Alpina - 13/02-2019 23:44 13/02-2019 23:44
Jeg synes ofte der er slørhaler til salg hos private, så ved privat køb kan du komme hurtigt fra start med god størrelse på fiskene.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Simon85 - 14/02-2019 06:37 14/02-2019 06:37
Med kvalitetsfoder (til guldfisk) vokser slørhaler i et ret godt tempo. Så de små fra dyrhandleren kan sagtens have en fin størrelse indenfor et års tid :-)

/Simon.

Annoncører
Annoncører