død sommerfugl cichlide
Indlæg fra det gamle forum, gengivet som arkiv. Er det dit indhold, og vil du have det fjernet eller dit navn gendannet?
Rosen23 — 24. oktober 2007, 19:41
har lige købt den og to andre i fredags
kan ikke forstå at den er død den blev godt nok jaget lidt rundt
men syndtes ikke at det var så slemt at den ville død af det
svarholt — 24. oktober 2007, 19:44
ekaxe — 24. oktober 2007, 20:12
Rosen23 — 24. oktober 2007, 20:57
de to andre sommerfugl cichlider jeg købte sammen med den
Rosen23 — 24. oktober 2007, 21:01
okey har haft sommerfuglcichlide før og der skete der ingen ting og har ikke gjordt noget ander ledes den her gang så forstå virkelig ikke at den er død har virkelig lyst til at gå ned til den forhandler og smide den døde og de to andre i hovede på ham igen får ikke nok men at en død på så kort tid men en af de andre liner ikke helt en sommerfugl cichlide det liner en blaning af en sommerfugl cichlide og et eller ande andet
ekaxe — 25. oktober 2007, 14:18
jon — 25. oktober 2007, 15:12
så tror jeg nu alligevel, at der er tale om tre sommerfuglecichlider...
Det er måske ikke de største, flotteste og mest udfarvede jeg har set, men det kan man jo se når man køber dem...
At en sommerfuglecichlide pludseligt dør, er ikke helt ualmindeligt.
Du har haft tre fisk i akvariet, som du ikke har været i stand til at kønsbestemme, og to hanner i samme akvarie går altid galt, med mindre du har et meget stort akvarie... det er små fisk, med stort temperament!
Så hvis jeg var dig, ville jeg lige tage det roligt, inden jeg gik ned og krokkede mig hos forhandleren... i hvertfald over de to andre overlevende!
I øvrigt har jeg aldrig før hørt om krydsninger mellem sommerfuglecichlider og andre fisk.... hvad skulle det være for fisk, der krydsede med dem? Sansynligheden for det er altså meget meget lille!
Mvh Jon
Rosen23 — 25. oktober 2007, 19:15
så tror jeg nu alligevel, at der er tale om tre sommerfuglecichlider...
Det er måske ikke de største, flotteste og mest udfarvede jeg har set, men det kan man jo se når man køber dem...
At en sommerfuglecichlide pludseligt dør, er ikke helt ualmindeligt.
Du har haft tre fisk i akvariet, som du ikke har været i stand til at kønsbestemme, og to hanner i samme akvarie går altid galt, med mindre du har et meget stort akvarie... det er små fisk, med stort temperament!
Så hvis jeg var dig, ville jeg lige tage det roligt, inden jeg gik ned og krokkede mig hos forhandleren... i hvertfald over de to andre overlevende!
I øvrigt har jeg aldrig før hørt om krydsninger mellem sommerfuglecichlider og andre fisk.... hvad skulle det være for fisk, der krydsede med dem? Sansynligheden for det er altså meget meget lille!
Mvh Jon[/citat]
okey det ved jeg ikke noget om. men nu er nr to ved at se lidt sløg ud tænkte at det kunne være at når der kun gik to i at den ene jager den anden så har været nede og købe ti neon fisk får at det måske kunne hjælpe men syndtes den ser en mere skidt ud her til aften tror ikke at den over lever natten. den ligger bare helt nede på bunden og gisper
Rosen23 — 25. oktober 2007, 20:46
Breus — 25. oktober 2007, 20:54
mustang28 — 25. oktober 2007, 21:54
Rosen23 — 26. oktober 2007, 18:17
nitrit-niveauet det ved jeg ikke
Rosen23 — 26. oktober 2007, 18:19
[/citat]den er på 26 grader noget i den stil men var nede ved forhandleren med de to døde og den sidste overlevende
så fik mine penge tilbage ss
mustang28 — 27. oktober 2007, 21:57
Rosen23 — 27. oktober 2007, 22:22
okey det viste jeg ikke men har være nede ved forhandleren både men den levene fisk og de to døde og har fået pengen tilbage
DaTankBully — 27. oktober 2007, 22:41
Spørgsmål & svar
Der er endnu ikke stillet nogen spørgsmål om dette.
Log ind for at stille et spørgsmål.