Ang sletning af brugere.

Postet under : Siden - Informationer
Visninger : 2198

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Patrick (Inaktiv) - 22/04-2008 17:51 22/04-2008 17:51
Hej.
Nu er akvariewest vol. 1 osv op til hvad... 13? blevet slettet.
Jeg add'er hver dag west som en "ven" og skal hver dag slette ham igen.

Jeg kunne godt tænke mig en udmelding hvorfor hans bruger bliver slettet, for Gibson ved det ikke, så det kan jo ikke være noget der er blevet diskuteret blandt admins og derfor bestemt.

Tonny er kommet tilbage, og denne gang har han ikke lavet ballade, tværtimod, så har han deltaget aftiv og delt ud af sin viden. For dælen da jeg synes det er en skam...

Mvh Patrick

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger gibson (Inaktiv) - 22/04-2008 18:04 22/04-2008 18:04
Jeg har ikke flere kommentarer vedr. west-sagen. Du har naturligvis ret til at undres og ytre dig.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger brønderslev (Inaktiv) - 22/04-2008 18:04 22/04-2008 18:04
At slette en bruger 5 gange i den samme tråd, uden kommentarer, er vel nærmest barnagtigt hvis vi skal finde et ordvalg der ikke er alt for slemt.

Forhåbentligt har den admin som står bag handlingen, mod og mandshjerte nok til at stå frem og fortælle alle vi andre hvad der ligger bag denne handling.

En anden mulighed for at få del i den viden som Akvarie West deler ud af (efter sin genopstandelse på siden), er at stille sine spørgsmål på siden Eksternt link www.akvarieviden.dk

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger tommyml (Inaktiv) - 22/04-2008 18:11 22/04-2008 18:11
#3 hvilken tråd snakker du om

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger jery (Inaktiv) - 22/04-2008 18:20 22/04-2008 18:20

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger chico4000 (Inaktiv) - 22/04-2008 18:30 22/04-2008 18:30
#5 ja det var en ren farce til sidst... sletning af brugere kan jo altid foregå hvis disse ikke lever op til advarsler der er givet, men som jeg kunne forstå (og her er west jo den eneste kilde) så havde brugeren slet intet info fået fra siden - dette ser jeg som værende meget problematisk... :(

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
Bruger jery (Inaktiv) - 22/04-2008 18:31 22/04-2008 18:31
#6: Allan: jeg tror faktisk, at brugeren har fået den info én gang for alle på et tidligere tidspunkt.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #8
Bruger chico4000 (Inaktiv) - 22/04-2008 18:35 22/04-2008 18:35
#7 ja det tror jeg du har ret i... men stadig kunne man vel lige følge op med en mail her... ;) jeg kender slet ikke sagen, hvad den omhandler eller på anden vis detaljerne i den, men der har bare været en meget ond stemning omkring en del tråde herinde... det er da synd at se på siden... og så blev jeg sku nød til at trække på smilebåndet da jeg så den tråd...

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #9
Bruger Patrick (Inaktiv) - 22/04-2008 19:15 22/04-2008 19:15
Indlægget er rettet 22/04-2008 20:57 22/04-2008 20:57 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Det er lige meget...

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #10
Bruger Lomholt (Inaktiv) - 22/04-2008 20:42 22/04-2008 20:42
Patrick: Årsagen til at han er slettet må have været fordi han på en eller anden måde IKKE har overholdt sidens regler. Jeg synes du skal acceptere tingens tilstand - og så synes jeg ikke at du skal lægge alle admins noget i munden vedrørende Uærlighed ved at skrive "jeg skal ikke bestemme hvordan i kører denne side, men ærlighed betaler sig nu bedst i længden". JA selvfølgelig betaler ærlighed sig da! Det giver desværre ingen mening at debattere det i en tråd, da der altid vil komme en masse snak frem og tilbage og folk ender alligevel aldrig med at finde konsensus eller blive enige om noget. Og husk så på, at der er hundredevis af brugere af siderne og at det langt fra er alle der er interesserede i at skulle se en masse tråde poppe op vedr. "hvorfor er den og den bruger slettet".

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #11
Akvarie West Vol. 12 (Slettet) - 22/04-2008 23:32 22/04-2008 23:32
Jeg regner med, at min fejl var, at sige tillykke med Esben’s nye job hos en akvariegrossist. Jeg kan da godt se, at det ikke fremgår af hans profil, men da han sender mails ud for sit nye arbejde, og de fleste jeg kender, allerede ved det, troede jeg ikke at det var en hemmelighed. Det var fra det øjeblik, at mine brugere begyndte at blive slettet. Min bruger Akvarie West Vol. 7 har jeg haft i nogen tid, og deltaget i diverse tråde uden problemer, men pludselig var det altså slut, uden nogen form for besked fra administrator.
Jeg er også udemærket klar over, at havde jeg kaldt min bruger for Anders And, og havde skrevet de samme ting, så var der intet sket. Det er et spørgsmål om personligt fnidder, som er cichlids.dk uvedkommende, og først bemærkes da mine brugere blev slettet.

Hvis folkene bag en internetside, ikke kan tage kritiske spørgsmål omkring deres økonomiske interesse i, hvilke produkter der bliver fremhævet på siden, så er det dem der har et problem, ikke mig. At forsøge at lukke munde på mig på den måde, minder om noget man ser på film fra den kolde krigs tid. Jeg husker stadig da jeg blev valgt ind i Dansk Cichlide Selskabs bestyrelse for et par år siden. Da var det tilladt, og ifølge Gibson meget relevant, i en tråd på AS, at stille spørgsmål ved om jeg gjorde det for egen vindings skyld. Så er det vel også tilladt, at stille spørgsmål ved den måde AS og C køres på. Det er da en meget relevant oplysning, om Esben tjener penge på, at nogle bestemte produkter sælges frem for andre.
Det er ganske rigtigt, at Gibson og jeg havde en del meningsudvekslinger sidste efterår, men det er et overstået kapitel. Jeg handler ikke med Gibsons firma, men jeg har ikke noget at udsætte på det, eller de produkter han sælger. Jeg hilser velkomment, at der er kommet en grossist mere i branchen, og oven i købet en grossist, som tør tage en del nye ting hjem, som de gamle ikke vil røre ved, men som efterspørges blandt akvarister.
At siden her bruges til at reklamerer for udvalgte produkter, er der jo intet andet at gøre ved, end at begynde at handle med omtalte produkter. Det er vel formålet med at omtale dem.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #12
Bruger lindum (Inaktiv) - 23/04-2008 19:37 23/04-2008 19:37
og så blev der stille :D :D :D

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #13
Bruger L-drengen (Inaktiv) - 23/04-2008 19:51 23/04-2008 19:51
ja :) men vol. 12 er endnu ikke slettet :)

Annoncører
Annoncører