10 af verdens grimme fisk
Postet under :Visninger : 2462
Undskyld mit Dansk er ikke så stærkt endnu, jeg stadig tænker på engelsk og pga dette blander grammatikken meget , så hvis jeg laver stavefejl må du meget undskylde
Et par stygge fætre..
Savner at have akvarie.. Men savner ikke alt arbejdet
Hva med den her ?????
eller eller eller Morten. Admin for mit isolerede skur med opdræt af discus og sommerfugle chiklider. den er altså virkelig grim... ligner en gammel sur mand !!!
rigtige mænd har ingen pandehår !!!!
#1: ARJ... De kalder lampretter for invertebrater -_- ... Pinligt. Det er altså en vertebrat; omend en primitiv en af slagsen.
Mvh. Elisabeth Schrøder
nicolai vandhul (Slettet)
-
Her er så den, vi kaldte en københavner torsk ude ved vestkysten, da jeg var en lille dreng og fiskede efter rødspætter
det er totalt ål og rejer at være akvarie ejer..../>
Stakkels guppy, med det fjæs har den hvist ikke mange chancer for at vidreføre slægten
Har da også akvarier i campingvognen
#6 var det en hentydning til at her er et lille føs´das barn?
snoopyzrainbow skrev : #6 var det en hentydning til at her er et lille føs´das barn? Gammel skade - Det var 14-03 :-) Akvarist efter Naturmetoden
#10 kan godt lide du skriver gammel skade
men når man nu er gammel så er et par mdr. fra eller til ikke så meget eller hvad? kunne ikke lade vær
hilsen Mikkel L-drengen skrev : #10 kan godt lide du skriver gammel skade men når man nu er gammel så er et par mdr. fra eller til ikke så meget eller hvad? kunne ikke lade vær Jeg kan tåle det *GG* Alderen kan man ikke løbe fra :-) Akvarist efter Naturmetoden
Pick your choice:
Med akvariehilsen Steen |
ligner en gammel sur mand !!!